tisdag 6 december 2011

Förskylning m m

Hej alla där ute,

har inte bloggat på ett tag pga trötthet och orkeslöshet. Dessutom har både pojken och jag varit förskylda. E är tillbaka på dagis sedan igår, dock måste han inhalera fortfarande. E har en tendens att få förskylnings-astma. Har under förskylningen varken haft lust eller ork att blogga. Varit så trött, frusen, oinspirerad och allmänt nere. Så E och jag har tittat en hel del på film.


Nu när det äntligen kommit lite snö så känner jag mig lite piggare och börjar så smått känna att det snart är jul. Adventsstaken som jag köpte av Anna T har fått flytta tillbaka till skänken och istället har min adventsstake med änglar tagit plats uppe i fönstret på övre hallen.


1 & 2 Advent

Nu åter på plats i köket!



Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll!
Kram Elin


1 kommentar:

  1. Hej å vad mysigt du har!!! Kan vi inte försöka få ihop en fika efter jul? Mamma blev helt eld o låger när jag berätta att du kontaktat mig! Ha en riktigt mysig jul! Stor kram johanna

    SvaraRadera