torsdag 10 november 2011

I väntan på....


Hallå alla goa som har vägarna förbi min blogg. Idag har jag sålt våra mörkblå soffor så nu är de borta. Det enda jag saknar med dem var att de var så sköna att sitta i. Nu är jag på jakt efter några andra, så länge har jag burit ner 2 fåtöljer från övervåningen tillsammans med 2 fotpallar och en liten pall som får funka som bord vid fåtöljerna. Detta hamnade på södersidan av rummet, mittemot står just nu karmstolen och soffbordet.  


Nu väntar jag på att sambon skall komma hem så vi kan bära in schäslongen från lagårdsloftet. Har även varit inne på Tradera och budat på en del grejer... vi får se hur det går med dem... vissa önskar jag nog att någon bjuder över för jag är osäker på dem.....


Så här såg det ut när tidigare iår då schäslongen var på plats i vardagsrummet.





Nu en härlig kopp te innan det är dags att hämta sonen från dagis.

Kram Elin



2 kommentarer:

  1. Men vad kul att du fastnat för stolen, visst är den underbar! Men passar inte här i Skogslyckan. Idag har jag hämtat två andra pallar i industristil som också snart kommer ut på Tradera. Ser att du måste bo i trakterna då du skriver om loppisarna härikring! Vad kul. Ordnade ju bloggträff i våras och det blir nog repris. Då var vi 13 stycken! Ha en skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen:)
    Vad härligt med ditt nya inredningsprojekt) Det gillar jag och ska bli kul att få följa dig och se vad du hittar istället för de gamla mörkblå soffor.
    Önskar dig en mycket fin helg!
    kram kram
    Nelya

    SvaraRadera