fredag 25 november 2011

Industribackar & Porslinsskärbräda

I tisdags var jag till Pia på Atelje Skogslyckan och hämtade de saker jag köpt på Tradera. Pia bjöd mig på kaffe i hennes kök och jag fick mig en liten husesyn. Åh, vad mycket fint hon har som man kan vila ögonen på. Det var så kul att få se det i verkligheten. Att få sitta i Pias kök och avnjuta kaffe i blåvita kaffekoppar var bara så mysigt och trevligt. Kaffet var jättegott! Tack för kaffet Pia!!

Här är vad jag köpte:


4 underbara industribackar

Industribackarna sedda från sidan




De fick hamna jämte skrivaren på byrån i vita rummet.

Porslinsskärbradann jag köpte ställde jag i kökshyllan.
Underlägget t h har jag själv gjort i keramiken.

Hoppas ni alla får en underbar fredagskväll. Nytt inlägg kommer om bara en liten stund.

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar